lauantai 3. maaliskuuta 2012

Kattoa pään päälle

Toivottavasti kaikki ovat olleet tänään ulkona nauttimassa kauniista kevätilmasta. Me ei nimittäin olla. Kun selvisin rankasta aamuherätyksestä, niin vein Luukaksen hoitoon ja tulin repimään tapetteja seinistä. Ja sitä oon tehnyt koko päivän, välillä auttanut Mikaa uuden katon asennuksessa. Hain Luukaksen vasta iltapalalle ja -pesuille kotiin ja sitten homma taas jatkui. Tai mä lopetin kyllä tapettien kanssa, pitäähän huomiselle olla vielä tekemistä. ;) Mutta Mika tuolla vieläkin jatkaa katon kanssa. Kohta on valmista. Ja voin kyllä sanoa, että hieno se on. Aivan eri maata kuin se vanha katto. Kyllä katon pitää olla nykyään valkoinen... (Siis mun makuun.) Vielä kun saisi nämä olohuoneen puupanelitkin taiottua valkoisiksi...


Tältä se nyt näyttää tai oikeastaan ei enää, kun viimeisetkin on laitettu paikalleen. Tapetin repimistä on oikeastaan tuon verran, mitä tuossa näkyy, muut seinät ovat valmiina. Ja katonraja on otettu joka puolelta, ettei katon asentamisen jälkeen enää tarvinnut siellä olla.

Tuo ikkuna mua kyllä tulee häiritsemään. On vielä liian kylmä sen maalaamiseen ja oisin halunnut maalata sen ennen uusien tapettien laittamista. Onhan meillä ikkunaremonttikin tulossa jossain vaiheessa, mutta siihen voi mennä vielä vuosia. Siksi haluaisin maalata tuon valkoiseksi. Mutta taitaa jäädä haaveeksi tai jonkun muun vuoden urakaksi.

Eilen tuli sähköpostia Hollannista, että ovat vastaanottaneet mun maksun ja lähettävät tapetit mahdollisimman  pian. Katsotaan onko lyhyempi toimitusaika kuin Suomesta tilattuna (2-3 viikkoa).

Nyt mä otan illan ja käyn pistämässä saunan päälle, kun ei eilen sinne päästy. (Tapettien repimistä yli puolen yön...) Luukaskin nukkuu jo, joten rauhallinen meno jatkuu. :)

Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti ois kiva, mutta ei pakko. :)