maanantai 30. heinäkuuta 2012

Leffailta

Mika lähti viettämään polttareita (tai häiden jälkeisiä jotain juhlia vastaavanlaisesti) ja me jäätiin poikien kanssa kolmistaan illaksi. Ajattelin, että olisi kivaa katsoa Luukaksen kanssa joku leffa. Luukas saikin sitten valita Disneyn klassikoista mieleisen kannen perusteella ja leffaksi valikoitui Tarzan.

Paras leffaeväs
Leffaevääksi tietenkin popcornia ja juomaksi kivennäisvettä. Pienin poika saa tyytyä maitoon. ;)

Miten teillä katsotaan leffoja/tv-ohjelmia? Olen leffoista yrittänyt aina valita niitä, jotka ovat sallittuja tai sitten valikoidusti K3-leffoja. Tarzan on K7, mutta kun itse olen vieressä ja hypin yli pelottavimmat kohdat, niin se on mielestäni ihan ok. Olen huomannut että osa noista sallituista tai K3-leffoista ovat pelottavampia kuin nämä K7 leffat. Onko kriteerit tarkentunut vuosien mittaan? Siksi näytän Luukakselle vain leffoja, jotka olen itse katsonut aiemmin ja tiedän mitä pelottavia kohtia niistä voi hypätä yli.

Olen itse kasvanut Disneyn piirrettyjen mukana ja toivon, että saisin siirrettyä näistä elokuvista tykkäämistä eteenpäin. :) Ja mielellään näitä pojan kanssa katsoo. Vaikkakin Nalle Puhit on nähty niin monta kertaa jo...

Poju on alkanut osoittaa mieltään.
Jaetaan nyt vielä kuva pojun ekalta salireissulta. Ei tainnut oikein olla kivaa. Tai sitten jano/nälkä vaivasi, kun sitten rauhoituttiin kun saatiin vähän maitoa. :) Kuvassa vaan näkyy tuo harmistus niin selvästi. :D

Mukavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti ois kiva, mutta ei pakko. :)