sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Yösyömäri

On se jännä kuinka herkkä hajuaisti vauvalla on. Mika siirtyi sohvalta sänkyyn nukkumaan hieman ennen mua ja meni Johanneksen viereen. Se kun taas nukahti meidän sänkyyn.

Molemmat nukkuivat ihan rauhassa niin kauan kun sammuttelin valoja ja kävin tsekkaamassa miten Luukas nukkuu.

Mutta odotas vaan kun mä tulen makuuhuoneeseen. Ennen kuin ehdin sänkyynkään Johannes alkaa pitää ääntä. Ja se voimistuu koko ajan vaativammaksi "maitoa mulle heti"-huudoksi.

Ei kun tissi suuhun niin kaveri on tyytyväinen. Miten oikeasti se voi haistaa maidon metrin päästä? Aika uskomatonta.

No nyt se on valmiiksi syönyt ja toivoen parasta suljen nyt silmäni ja alan nauttia ensimmäisestä kahden tunnin unipätkästä. :-D

Hyvää yötä tai huomenta!



1 kommentti:

  1. Ihanat kuvat lapsista <3. Olen kanssa ihmetellyt miten U huomaakin minun siirtyneen viereen, vaikka tuntuu olevan syvässä unessa.

    VastaaPoista

Kommentti ois kiva, mutta ei pakko. :)